Najlepsze z najlepszych słodyczy

Słodycze kochają i młodsi i starsi, dlatego my możemy to wykorzystać w swojej firmie. W jaki sposób? W taki, że zakupimy krówki reklamowe i będziemy je rozdawać klientom. Taka reklama jest bardzo dobre odbierana, co oznacza, że nikt nie powie, że nie chce cukierka albo wyrzuci go do kosza. Rozdawanie ulotek niestety nie dawało takich efektów, bo większość z nich klienci nie czytając wyrzucają. Nie chce im się nawet wyciągać ręki, bo jest zimno albo za ciepło. Niestety, ale znalezienie skuteczniejszej reklamy niż krówki reklamowe jest praktycznie niemożliwe.

Trzeba również uwzględnić to, że taka reklama jest bardzo tania. Za kilkaset złotych mamy przeszło tysiąc dwieście krówek. To ilość bardzo duża, ale jeśli nasza firma jest w jakimś ruchliwym miejscu to nawet nie będziemy wiedzieć, kiedy, a rozdamy wszystko, co mamy. Jeśli jeszcze większość z naszych klientów będzie chciała robić u nas zakupy to znaczy, że trafiliśmy w dziesiątkę z tymi krówkami reklamowymi. Jak widać nie jest dzisiaj aż tak trudno znaleźć sposobu na reklamowanie? Po prostu często trzeba postawić na coś, o czym nawet nie myśleliśmy. Jeśli chcemy zaoszczędzać bardzo dużo pieniędzy to zainwestujmy w tak skuteczną reklamę, a na pewno się to uda. Reklama dotrze tam gdzie trzeba, a my będziemy niesamowicie zadowoleni. Skuteczna reklama to taka, która trafi w gusta klientów.

Czy krówki reklamowe będą takim produktem, który ma takie działanie? Na pewno tak, dlatego wybierzmy sobie projekt, jaki ma znaleźć się na papierkach od cukierków i zamówimy ich taką ilość, jaka jest nam potrzebna. Na początek może to być minimalna ilość, czyli piętnaście kilogramów. Sprawdzimy jak to działa i jeśli sprawdza się w przypadku naszej firmy to będzie można zamówić kolejne porcje. Na pewno lepiej będzie zamówić większą ilość zwłaszcza, że im więcej się kupuje tym mniej nam wychodzi w przeliczeniu na jeden kilogram. Inaczej się płaci za piętnaście kilogramów, a inaczej za pięćset kilogramów. Im więcej tym efektowniej i zarazem taniej.